fbpx

עבודות עץ מיוחדות

מחפשים רהיט מיוחד ומקורי שיתאים בדיוק למקום שבין השידה למדפים בחנות שלכם, אך לא יכולים למצוא אחד כזה בשוק? אינכם צריכים לשבור את הראש יותר מדיי, אלא לפנות לחברת ארטבוקס יצירות חזותיות בע”מ המספקת עבודות עץ מיוחדות לבקשתכם. כאן תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי בכל הנוגע לעיצוב הרהיט, גודלו וסוג העץ שלו. זאת ועוד, ארטבוקס מספקת שירותים נוספים הכוללים עיצוב דוכנים וחנויות, עיצוב מתקני תצוגה ועוד.

עבודות עץ מיוחדות – תזמינו ולא תצטערו

רהיטי עץ מבוקשים מאוד בארץ ובעולם. בעלי חנויות רבות מעדיפים את הרהיטים האלה על פני אחרים מכמה סיבות:

  • העץ הוא חומר חזק – שיר ישראלי מפורסם מספר על ברוש חזק ואיתן אשר עומד לבדו בשרב ובסערה, באש ובמים. ואכן, העץ הוא חומר עמיד שיכול להחזיק למשך זמן רב. כך שגם אם תעמיסו שורה ארוכה של מגפי חורף כבדים על אחד ממדפי העץ שבחנות שלכם, הוא יעמוד בזה.
  • אינו מזיק לסביבה – אתם והעובדים שלכם נמצאים בחנות במשך שעות ארוכות. בזמן הזה השוהים בחנות עלולים להיחשף לחומרים רעילים שפולטים רהיטים בלתי איכותיים. רהיטי עץ איכותיים, לעומת זאת, עשויים מחומרים ידידותיים שאינם פוגעים בסביבה ובבריאותם של העובדים.
  • הרהיט הייחודי – עבודות עץ מיוחדות מתאפיינות בכך שהן מותאמות לחנות שלכם, וכי יש לכם רהיטים שאין לאף חנות אחרת. בשוק העבודה התחרותי יש צורך להחזיק את הראש מעל למים ולבלוט בנוף. אחת הדרכים המקוריות ביותר לעשות זאת היא להזמין רהיט עץ מיוחד שאין לאיש.
  • תחזוקה נוחה – רהיט עץ טוב ואיכותי אינו דורשת תחזוקה מיוחדת. גם אם הוא נפגע מעט בגלל שינויים סביבתיים או עייפות החומר, ניתן לשחזר אותו באמצעות הסרת השכבה העליונה המוכתמת והפגומה.

אז איך מזמינים רהיטי עץ

לאחר שבחרתם את החברה שתבצע עבורכם את עבודות העץ, אתם תיפגשו עם הנציג שלה. במהלך הפגישה הראשונית הנציג יכיר אתכם ואתם את החברה, ובנוסף לכך, תוכלו לתכנן יחדיו את הרהיטים שלכם. זוהי הזדמנות טובה להפליג בדמיון ולהזמין את הרהיט שתמיד חלמתם עליו, תוך מסירת פרטים רלוונטיים כמו גודל החנות והשטח שבו תרצו למקם את הרהיטים.

מאמרים נוספים

בעלי חלל מסחרי כגון אולם תצוגה, חנות, בית קפה? הגיע הזמן שלכם לבלוט ולהיות ייחודיים. אבל, איך בדיוק הופכים לייחודיים? ואיך כל זה קשור לנגרות? כשזה נוגע לעיצוב וריהוט החלל שלכם, התשובה...

קיים צורך אמתי לדאוג לעיצוב המשרד שבו אנו עובדים, וזאת לא רק עבור ההרגשה הטובה של העובדים בו אלא גם כמקדם מטרות כלפי הלקוחות אשר מבקרים בו מדי יום. עיצוב משרדים הוא ייצג את...

שמירה על מגמות עיצוב פנים עדכניות עשויה להיות מאתגרת, במיוחד בעת הקמה או שדרוג של חלל מסחרי או חנויות. חווית הרכישה של הקונה תהיה תלויה לא מעט בעיצוב החלל והקניית אווירה נעימה...