fbpx

נגרות בהתאמה אישית

בעלי חלל מסחרי כגון אולם תצוגה, חנות, בית קפה?

הגיע הזמן שלכם לבלוט ולהיות ייחודיים. אבל, איך בדיוק הופכים לייחודיים? ואיך כל זה קשור לנגרות?

כשזה נוגע לעיצוב וריהוט החלל שלכם, התשובה היא כנראה – לא דרך פס ייצור המוני או מוצרי מדף כאלו ואחרים. הנטייה של רוב בני האדם, כשהם פוגשים משהו ראשוני שלא נתקלו בו עד היום, היא להשתהות, לבחון ולהתעמק. ברגע שתוכלו לספק את החוויה הזו לקהל הקונים שלכם, פוטנציאל המכירה שלכם במגמת עלייה. נגרות בהתאמה אישית בהתייחס לחללים מסחריים, מתייחסת גם לריהוט כגון סטנדים, דלפקים, מתקני תצוגה, שולחנות, כיסאות, מטבחים ועוד, אך גם לאלמנטים עיצוביים ייחודים הנגזרים מתוך שפת המותג שלכם.

לארטבוקס יצירות חזותיות, יש ניסיון עצום בעבודה מול קמעונאים, יצרנים, רשתות מזון, מלונות יוקרה, בתי קפה וחנויות פופ אפ, בעבודות נגרות בהתאמה אישית מלאה לחזון הלקוח.

בארטבוקס אנו מתייחסים לנגרות כאמנות, לכן הנגרים שלנו יכולים להגשים עבורכם כל חלום, בעבודה יסודית שיורדת לפרטים הקטנים ובתוצאה אסתטית ומזמינה, עם דגש על גימור המוצר.

אנו מתאימים את הפריטים ואת עבודת הנגרות הכרוכה בהם לאופי החלל, לאלמנטים שכבר קיימים בו, לסביבתו ולמוצר עצמו. אנו עובדים עם חומרי העץ הטובים ביותר, על מנת לספק תוצאה שלא ניתן יהיה להתעלם ממנה.

עבודות נגרות בהתאמה אישית

עבודות בעץ הן מבין העבודות המבוקשות יותר שניתן למצוא היום. ואכן, אנשים פרטיים ובעלי עסקים כאחד נהנים מרהיטי עץ המשדרים חמימות ונעימות. רבים מהם מחפשים שירותי נגרות בהתאמה אישית כדי ליצור את הרהיט המתאים להם. וכך, חברת ארטבוקס יצירות חזותיות בע”מ מציעה מגוון רחב של רהיטים בהזמנה אישית עבור חנויות, דוכנים ומרכזים מסחריים אחרים. נוסף על כך, החברה מציע שירותי עיצוב חנויות בגדים, עיצוב מסעדות והקמת סטנדים לחנויות.

עבודות נגרות בהתאמה אישית שישדרגו את מראה החלל – ArtBox

בעלי עסקים רבים בוחרים להכניס לחנויות שלהם רהיטים העשויים מעץ, והם אינם טועים. ניתן להפיק יתרונות רבים מרהיטי עץ. ראשית, הם תורמים לחזות נאה של החנות ומשרים עליה אווירה אסטטית טובה. שנית, רהיטי העץ נחשבים לידידותיים לסביבה, שכן הם אינם כוללים חומרים מסרטנים שעלולים לפגוע בבריאותו של האדם. ושלישית, גם אם הרהיט דהה מעט, ניתן לשחזר ולחדש אותו בקלות יחסית, תוך שימוש בכלים מיוחדים. במקרה זה, הנגרים מסירים את השכבה העליונה הפגומה של רהיטי העץ ומשאירים את השכבה הבאה בעלת המראה החדש.

מדוע כדאי להזמין נגרות בהתאמה אישית

החנות שלכם היא חלום שהתגשם ממש, בין אם אתם מוכרים מוצרי מזון או טקסטיל. אבל כדי שהחלום יגיע לשלמותו, חשוב להתאים לבת טיפוחכם את הרהיטים הנכונים אצל המקצוענים הנכונים. אלה כמה סיבות טובות להזמין שירותי נגרות בהתאמה אישית:

  • כי הרהיט שאתם מחפשים אינו קיים – מכירים את זה שאתם יודעים בדיוק איזה רהיט אתם צריכים, אך אינכם מוצאים אותו בשוק? ובכן, באמצעות הזמנה אישית אפשר לפתור את הבעיה הזו בקלות ולקבל תוך זמן קצר את הרהיט שאתם צריכים.
  • הרהיט שמתאים לכם בדיוק – החנויות נבדלות זו מזו בצורתן ובגודלן. ייתכן שאתם מעוניינים להתקין מדף חדש בחנות הבגדים שלכם עבור פריטים אופנתיים במיוחד, אך המדפים המצויים בשוק אינם מתאימים לכם. באמצעות חברה מקצועית המציעה שירותי נגרות תוכלו להזמין את המדפים הנחוצים בגודל המתאים, תוך מדידת שטח החנות לפני ביצוע ההזמנה.
  • עניין של איכות – חברת נגרות ערבה לאיכות המוצרים שהיא בונה, כך שאתם יכולים לקבל רהיטים חזקים ועמידים שיעמדו בעומס הפריטים שאתם מניחים עליהם ויחזיקו במשך שנים רבות.

נגר בהזמנה אישית

חסרים לכם רהיטים לבית או לחנות שלכם? או אולי לעסק שאתם חושבים להקים? אם כך, כדאי שתדעו: נגרות בהתאמה אישית זו בחירה נהדרת. זה לא משנה אם אתם מעדיפים נגרות בסגנון מודרני או עתיק יותר, כי בכל מקרה כדאי שתבדקו את האופציה של נגרות בהתאמה אישית מקרוב. אצלנו בחברת ArtBoX תוכלו ליהנות משירות מקצועי ומוביל לכל אורך הדרך ואתם מוזמנים להתקשר אלינו עוד היום.

המקום הנכון להזמנת עבודות נגרות מכל סוג

מחפשים חברה מובילה להזמנת עבודות נגרות? רוצים שהכול יהיה מותאם לכם באופן אישי? חשוב לכם לדעת שתוכלו לקבל שירותים נוספים מהחברה שאליה אתם פונים? כל הסיבות האלה לא משאירות מקום להתלבטות, כי אצלנו בחברת ArtBoX תיהנו מהטוב ביותר. החברה שלנו, שהוקמה על ידי ערן שמשוביץ בשנת 2012, מציעה ניסיון, וותק ויצירתיות חסרת גבולות. תמצאו אצלנו מחלקות שונות כמו מחלקת הנדסה, נגרייה, תאורה, מכונות לייזר ועוד. אצלנו תוכלו ליהנות גם משירות אדיב וממחירים נוחים כך שאין ספק שתצאו מרוצים. התקשרו אלינו למספר: 072-2463016 לקבלת פרטים נוספים ותראו שהתוצאה הסופית תהיה מקצועית ואיכותית.

היתרונות שמהם תיהנו אם תזמינו נגרות בהתאמה אישית

אם עדיין יש לכם התלבטות ואתם לא בטוחים האם נגרות שנעשות בהתאמה אישית זו בחירה טובה, כדאי שתכירו את היתרונות שמחכים לכם בבחירה הזאת:

  • עבודות הנגרות נעשות בדיוק בהתאם לדרישות האישיות שלכם.
  • ניתן יהיה לקחת בחשבון לא רק את המידות הרצויות אלא גם את סוג העץ וצבעו.
  • האיכות טובה ולכן עבודות הנגרות מחזיקות מעמד זמן רב.

בנוסף לכל אלה, כמובן שכאשר אתם מזמינים נגרות באופן אישי וספציפי שמתאים לכם, הרי שיש כאן יצירתיות ומקוריות. זה אומר שהלקוחות שייכנסו לעסק שאתם מנהלים ייראו עבודות נגרות שהם לא ייראו בשום מקום אחר, מה שיהפוך אתכם לעוד יותר ייחודיים. דווקא בגלל שאנחנו חיים בעידן מאוד גלובאלי, יש משמעות לייחודיות ולכן שווה לקחת בחשבון את האפשרות הזאת.

נגרות בהזמנה אישית

אתם מחפשים את הדרך הכי טובה שיש להפוך את החנות שלכם לעוד יותר יפה? או אולי את המשרד שאתם מנהלים? כדאי שתדעו: נגרות בהזמנה אישית זו יכולה להיות בחירה טובה. דווקא בגלל שאנחנו חיים בעידן גלובאלי שבו אנחנו יכולים למצוא בדיוק את אותם פרטי עץ בכל מקום, יש משמעות להזמנת עבודות נגרות שמתאימות בדיוק לדרישות שלכם. תוהים באיזו חברה כדאי לבחור ואיפה תקבלו את השירות המוביל בתחום? אנחנו בחברת ArtBoX ממתינים לכם עם אינספור מומחים שיוכלו לעזור לכם וישדרגו את העיצוב של כל בית או בית עסק.

עבודות נגרות בהזמנה אישית עושים עם הטובים ביותר

כעת ההתלבטות שלכם היא לאן לפנות וממי כדאי יהיה להזמין שירות כזה? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. את חברת ArtBoX הקמנו כבר בשנת 2012, ומאז ועד היום נתנו שירותים מגוונים ביותר לכל הלקוחות שלנו. אנחנו מציעים הרבה מעבר למחלקת נגרות, שכן אצלנו תוכלו ליהנות גם ממחלקת הנדסה, מסגרייה, גופי תאורה, אלקטרוניקה ועוד. לכן, גם אם אתם מחפשים את המכלול ורוצים לדעת שתוכלו לקבל שירותים מגוונים ביותר תחת קורת גג אחת, אנחנו הבחירה הנכונה. התקשרו אלינו כבר עכשיו למספר: 072-2463016, ובואו ליהנות משירות מקצועי ואדיב לכל אורך הדרך, כי אין סיבה להתפשר ולהזמין שירותי נגרות מחברות אחרות.

היתרונות של נגרות בהזמנה אישית

זה לא משנה אם מדובר על נגרות בהזמנה אישית עבור ביתכם הפרטי או לכל מקום אחר, כי בכל מקרה, אם תבחרו באופציה הזאת תוכלו ליהנות מכמה יתרונות שאי אפשר להתעלם מהם, כמו לדוגמא:

  • כל עבודות הנגרות מתאימות בדיוק למידות הדרושות לכם.
  • עבודות הנגרות נעשות בהתאם לבקשות שלכם מבחינת בחירת העצים וכדומה.
  • תוכלו לקחת חלק בתהליך היצירה ולהיות מעורבים בכל שאלה ובקשה.

בנוסף לכל אלה, המחשבה כל כך שהמסעדה שאתם מקימים תהיה מלאה רק בעבודות נגרות שאתם הזמנתם ושאי אפשר למצוא בשום מקום אחר – היא מחשבה נהדרת. זה נכון כמובן גם לגבי כל בית עסק אחר שבו תשלבו את עבודות הנגרות שתזמינו.

מאמרים נוספים

מחפשים רהיט מיוחד ומקורי שיתאים בדיוק למקום שבין השידה למדפים בחנות שלכם, אך לא יכולים למצוא אחד כזה בשוק? אינכם צריכים לשבור את הראש יותר מדיי, אלא לפנות לחברת ארטבוקס...

קיים צורך אמתי לדאוג לעיצוב המשרד שבו אנו עובדים, וזאת לא רק עבור ההרגשה הטובה של העובדים בו אלא גם כמקדם מטרות כלפי הלקוחות אשר מבקרים בו מדי יום. עיצוב משרדים הוא ייצג את...

שמירה על מגמות עיצוב פנים עדכניות עשויה להיות מאתגרת, במיוחד בעת הקמה או שדרוג של חלל מסחרי או חנויות. חווית הרכישה של הקונה תהיה תלויה לא מעט בעיצוב החלל והקניית אווירה נעימה...